محققین جهان را به دو دوره ی پیش و بعد از کرونا تقسیم کرده اند و باور دارند که دیگر طبق روال قبل چیزی پیش نمیرود.
از این رو تلاش داریم برخی از مزایا تبلیغات در گوگل را در دوران کرونا برشمریم.
ویروس کرونا به یک باره و ناگهانی کسب و کارهای آفلاین را دچار وقفه و زیان کرد، اما چه میانبری می تواند شما را به روال سابق و چه بسا بهبود آن راهنمایی کند؟
گوگل هر روز بیش از 3.5 میلیارد جستجو دارد. تبلیغات در گوگل به شما امکان دسترسی به یکی از بزرگترین مخاطبان در سراتاسر جهان را میدهد.
اما پلتفرم تبلیغات در گوگل حتی فراتر از آن نیز پیش می رود. علاوه بر خرید تبلیغات در صفحه نتایج موتور جستجو ، می توانید برای سایر امکانات گوگل از جمله Gmail و YouTube و برای هر دو میلیون وب سایت و 650،000 برنامه که در شبکه Google Display گنجانده شده اند ، تبلیغات داشته باشید.
برخی از مزایای تبلیغات در گوگل
- جذب مخاطبان هدف بیشتر
- صرفه جویی در هزینه های تبلیغات خود
- انعظاف پذیری و ادغام پذیری بالا گوگل ادز
- نرخ بازگشت سرمایه بالا در تبلیغات گوگل
- رشد و گسترش کسب و کار و بازدهی سریع
- افزایش آگاهی از برند و برندسازی کسب و کار شما