تولید محتوای پزشکی به زبان ساده

کاملا واضحه که امروزه مردم برای بالا بردن اطلاعات خودشان به سراغ دنیای اینترنت میرن.

یکی از مباحثی که در دنیا این روزا به شدت مخاطب داره مطالب مربوط به علم پزشکیه چرا که تمامی انسان ها عاشق سالم ماندن و یا سالم شدن هستند. به این دلیل است که اگر پزشک یا سازمان های مرتبط با سلامتی بتوانند تولید محتوا کنن به خوبی معرفی میشن و اعتماد بیشتری را جلب می کنند و همین امرحسابی به رشدشان کمک می کند.

اما تو این زمینه چجوری تولید محتوا کنیم؟

اینجا 7 تا نکته ی طلایی برای تولید محتوای تو زمینه ی پزشکی و تندرستی براتون نوشتم. ازش غافل نشین:

1- یکی از محتواهایی که مردم همیشه بهش علاقمندن محتواهای مرتبط با سبک زندگیه. همین میتونه یه ایده ی خیلی خوب باشه. هر از چند گاهی راجع به سبک زندگی خودتان یا سبک زندگی پیشنهادیتان برای داشتن زندگی سالم تر محتوا تولید کنید.

2- از اخبار حوزه ی کاری خودتان غافل نشید. به روز باشید و راجع به مسائل روز مرتبط با علم پزشکی مقاله بنویسید و نظرات خودتان را راجع به اخبار روز مرتبط با دنیای سلامتی بیان کنید.

3- داستان سرایی را فراموش نکنید چرا که همیشه جذاب بوده و مخاطب های علاقمند به خودش را دارد. راجع به داستان زندگی و موفقیت های خود و کارمندانتان بگویید حتی میتوانید تجربه های که در مواجهه با بیماران داشتید را به صورت محتوا درآورید و آن را منتشر کنید. اگر به صورت سازمانی فعالیت می کنید از تاریخچه ی سازمان غافل نشوید.

4- طبق زمان پیش بروید و محتواهای مرتبط تهیه کنید. به طور مثال در فصل بهار راجع به خواص میوه های بهاری برای سلامتی و در فصل زمستان راهکارهای برای تقویت بدن و جلوگیری از بیماری محتوا تولید کنید.

5- از لحن مناسب و عنوان های جذاب استفاده کنید. عنوان جذاب خواننده را به سمت محتوای شما می کشاند و لحن مناسب خوانده را به شما وفادار نگه میدارد. به طور مثال لحن های بیمارگونه یا استفاده از کلماتی مانند آسیب پذیران بار منفی دارند و معمولا کسی با این واژه ها ارتباط مناسبی برقرار نمیکند.

6- برای اینکه متوجه شوید چه موضوعاتی بیشترین مخاطب را دارد رصد بازخورد مخاطبان در فضای مجازی را فراموش نکنید. پست ها و مطالب مرتبط را دنبال کنید و راجع به سوالاتی که مخاطبان در قسمت نظرات یا کامنت ها می پرسن و مسائلی که به اشتراک میگذارن محتوا تولید کنید.

7- در آخر به عنوان کلیدی ترین نکته باید بگویم که سعی کنید هیچ وقت از ساخت ویدیو غافل نشوید و آن را جدی بگیرید. طبق مطالعات حوزه ی مارکتینگ پزشکی در سال 2018، بالاترین اثرگذاری را ویدیوهای مرتبط با سلامتی نسبت به سایر محتواها در این زمینه بر روی مردم داشته اند. ویدیو جذاب، تاثیرگذار و قابل اشتراک گذاری است و همیشه می تواند اثر ویژه و منحصر به فردی را نسبت به سایر محتواها داشته باشد. 

با به کار بردن همین چند نکته ی ساده میتوانید محتواهای خوب و اثرگذاری تولید کنید و به رشد خود و همکارانتان کمک کنید. دیجیتال مارکتینگ را در حوزه ی کاری خودتان فراموش نکنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

شما به عنوان 09134715232 وارد شده‌اید. خروج

مطالب مرتبط