چگونه سایت خدمات پزشکی را به صفحه ی اول گوگل برسانیم؟

دنیا دنیای رقابت شده و با افزایش رقابته که پزشکان این مرز و بوم هم میخواهند هر چه سریع تر خودشان را به صفحه ی اول گوگل برسانند.
چرا که اکثر کاربرانی که به دنبال راه حلی برای سوالات و مراقبت های بهداشتی و سلامتی هستند، به موتورهای جست و جو مراجعه میکنند و از آنجایی که بیشتر از 50 درصد افراد از صفحات اول گوکل بازدید میکنند، اگر وب سایت شما در جست و جوهای برتر نباشد مطمئنا فرصت های زیادی را در مقابل رقبای خود از دست میدهید. یک عبارت جذاب و رایج در این باره میگوید که صفحه ی چهارم گوگل بهترین مکان برای پنهان کردن جسد مرده است چرا که هیچ کس به آن سر نمیزند!
شما با بهینه سازی موتور جست وجو میتوانید با بیماران فعلی خود بهترین تعامل را داشته باشید و بیماران جدیدی را جذب کنید.
اگر آن را خوب یاد بگیرید و استراتژی های درست را به کار بگیرید میتوانید به صفحه ی اول گوگل بیایید و به اسم خود اعتبار ببخشید چرا که اکثر کاربران فکر میکنند اولین وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل ظاهر میشوند در صنعت خود معتبرترین اند و برای تصمیم گیری های مهم به آنها اعتماد میکنند.
اما چجوری خدمات مرتبط با پزشکی و سلامتی خود را به صفحه ی اول گوگل بیاوریم؟
1. وب سایت خود را ایمن، سریع و سازگار با موبایل کنید.
وقت طلاست و کسی نمیخواهد مدت زمان زیادی را صرف بالا آمدن سایت یا بارگذاری مطالب شما کند! پس بهتر است سایتی داشته باشید که در عرض چند ثانیه بارگذاری شود. همچنین از آنجایی که بیشتر جست و جوها با تلفن همراه انجام میشود پس باید وب سایت سازگار با موبایل داشته باشید.

گوگل هنگام تعیین رتبه سایت شما سازگاری با تلفن همراه و سرعت بارگذاری صفحه را در اولویت قرار میدهد.
2. محتوای با کیفیت و مفید تولید کنید.
محتوا باید به زندگی مخاطب هدف کمک کند و زندگی را برای او بهتر یا ساده تر کند. به طور کلی باید محتوایی داشته باشید که بر اساس نیازها و خواسته های بیمارتان باشد و در عین حال جذابیت خودش را حفظ کند. در تولید محتوای پزشکی به زبان ساده چند تکنیک محتوایی برایتان گذاشته ام که بهتان کمک می کند.
3. کلمات کلیدی مرتبط با مهارتتان را دریابید!
از کلمات کلیدی SEO پزشکی غافل نشوید، آنها را پیدا کنید و ازشان استفاده کنید.
فقط مراقب باشید که از کلمات ممنوعه و نامرتبط و همچنین استفاده از آنها به طور افراطی، پرهیز کنید.
از هدف قرار دادن کلمات کلیدی بسیار رقابتی نیز اجتناب کنید، سعی کنید به آن شاخ و برگ دهید تا خاص تر شود و مخاطب هدف شما را در بر بگیرد. به طور مثال به جای استفاده از کلمه ی پزشک به تنهایی از پزشک برتر اصفهان یا پزشک باوجدان اصفهان استفاده کنید.
4. پرکار باشید🙂

با ایجاد محتوای بیشتر احتمال رتبه خود را افزایش می دهید اما هرگز کمیت را به کیفیت ترجیح ندهید.
اگر در صفحه ی اول گوگل رتبه ای ندارید به احتمال زیاد هیچکس محتوای شما را نخواهد دید هرچقدر هم که محتوای خوبی داشته باشید یا خدمات باکیفیتی را ارائه دهید. پس بهینه سازی موتور جست و جوی خود را جدی بگیرید.
تیم سپ سیتی به شما کمک میکند تا در موتور جست و جو حضور پیدا کنید، وبسایت خود را بهینه یا طراحی کنید و در دراز مدت از رقبای خود جلو باقی بمانید🙂🍀

با ما در تماس باشید:

09335594784- 09134715232

اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

شما به عنوان 09134715232 وارد شده‌اید. خروج

مطالب مرتبط